liseberg snart

godmorgon!
nu sitter jag har med en riktigt ful mössa på huvudet. Gör det efter som att jag håller på att slinga mitt hår. Igen..
sist jag gjorde det va ju liksom i förrgår. Men eftersom att jag har så tjockt hår så behövdes det göras en gång till!
Idag är det bestämmt att jag ska till liseberg. Jag och Emelie bestämmde det igår så hade tydligen samsam, narin, nourhan och divora frågat om vi ville hänga med dom. Och nu är det bestämmt att vi ska göra det!
tror att det kommer bli en trevlig dag där. Men har dock ingen kamera eller något att ta kort med längre ;/
kan se om jag kan fixa fram några bilder på något sett i alla fall!





bild på uppskjutet som jag tog i liseberg . :)

puss&hej / ida

Kommentarer
Postat av: samsam

hoppas ditt går blir jätte bra nu.

och det kommer bli en lyckad dag med er

&&& ida jag älskar dej min tvilling<3

2009-05-24 @ 11:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0