dålig uppdatering

... som rubriken gäller. Dålig uppdetering!
jag har inte bloggat så mycket eftersom att jag inte har haft någonting att skriva om..
Och i helgen har jag inte haft lust direkt, är lite deppad..
För i fredags lite över sex så får jag ett samtal av mamma som berättar att min gamel morfar precis har dött. Han dog kvart i sex. Och självklart blir man ju inte på världens gladaste humör.. I morgon ska mamma prata med morfar så får vi reda på när begravningen är..

ps. jag ska försöka uppdetera min blogg så ofta jag kan!
men nu ska jag kolla på ugly betty dom sista minuterna och sen desperate housewiwes..

PussN<3


Kommentarer
Postat av: diana

beklagar sorgen..<3

2009-05-12 @ 21:33:44
URL: http://diianasalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0